
Asociatia Judeteana de Fotbal Tulcea
Tulcea, str.Gavrilov Corneliu, nr.154
Tel: 0240513124
Tel: 0747033655
Fax: 0240513124
Email: [email protected]
FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL
PROGRAMUL JOCURILOR DE BARAJ
PENTRU PROMOVAREA ÎN LIGA A 3-A, CAMPIONATUL EDIȚIEI 2013/2014
1. AJF SUCEAVA – AJF IAȘI, organizator AJF BOTOȘANI
2. AJF NEAMȚ – AJF BOTOȘANI, organizator AJF IAȘI
3. AJF VASLUI – AJF GALAȚI, organizator AJF BACĂU
4. AJF TULCEA – AJF BRĂILA, organizator AJF GALAȚI
5. AJF CONSTANȚA – AJF IALOMIȚA, organizator AJF CĂLĂRAȘI
6. AJF CĂLĂRAȘI – AJF ILFOV, organizator AMF BUCUREȘTI
7. AJF GIURGIU – AJF ARGEȘ, organizator AJF TELEORMAN
8. AJF OLT – AJF TELEORMAN, organizator AJF ARGEȘ
9. AMF BUCUREȘTI - AJF DÂMBOVIȚA, organizator AJF PRAHOVA
10. AJF PRAHOVA – AJF BUZĂU, organizator AJF IALOMIȚA
11. AJF VRANCEA – AJF BACĂU, organizator AJF COVASNA
12. AJF COVASNA – AJF BRAȘOV, organizator AJF HARGHITA
13. AJF MUREȘ – AJF HARGHITA, organizator AJF BRAȘOV
14. AJF MARAMUREȘ – AJF BISTRIȚA, organizator AJF CLUJ
15. AJF SATU MARE – AJF CLUJ, organizator AJF SĂLAJ
16. AJF ARAD – AJF BIHOR, organizator AJF ALBA
17. AJF SĂLAJ – AJF ALBA, organizator AJF BIHOR
18. AJF TIMIȘ – AJF CARAȘ-SEVERIN, organizator AJF HUNEDOARA
19. AJF VÂLCEA – AJF SIBIU, organizator AJF OLT
20. AJF GORJ – AJF HUNEDOARA, organizator AJF CARAȘ SEVERIN
REGULAMENT
PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA JOCURILOR DE BARAJ PENTRU PROMOVAREA ÎN LIGA A 3-A, CAMPIONATUL EDIŢIEI 2013/2014
1. Conform dispoziţiilor art.29.1.e din Regulamentul de Organizare a Activităţii Fotbalistice (ROAF – 2011), promovează din Liga a 4-a în Liga a 3-a, campionatul ediţiei 2013/2014, cele 21 de echipe câştigătoare ale jocurilor de baraj dintre cele 42 campioane declarate de AJF/AMFB. Jocurile se desfăşoară în sistem eliminatoriu, într-o singură manşă, pe terenuri neutre, la data de 19 iunie 2013, cu începere de la ora 17.30.
2. Au dreptul să participe la jocurile de baraj numai echipele aparţinând structurilor sportive cu personalitate juridică – cluburi sportive de drept privat.
3. În situaţia în care, după 90 de minute de joc, rezultatul va fi egal, partida se va prelungi cu două reprize a câte 15 minute, fără pauze între ele, dar cu o pauză de 5 minute acordată la terminarea celor 90 de minute de joc. În cazul în care egalitatea se va menţine şi după reprizele de prelungire, echipa câştigătoare va fi desemnată în urma executării loviturilor de departajare de la punctul de pedeapsă, în conformitate cu Legile Jocului.
4. Sancţiunile care decurg din cumulul de cartonaşe galbene primite de jucători în campionatul Ligii a 4-a nu acţionează în meciurile de baraj, menţinându-se numai suspendările aplicate pentru alte abateri disciplinare.
5. Jocurile de baraj şi Asociaţiile Judeţene de Fotbal organizatoare se aprobă de Comitetul Executiv al FRF.
6. Asociaţiile Judeţene de Fotbal, respectiv AMFB, sunt obligate să comunice FRF – Direcţia Competiţii, în scris, până la data de 06 iunie 2013, echipele calificate pentru a participa la jocurile de baraj, precum şi copia Certificatului de Identitate Sportivă al clubului respectiv.
7. Cluburile ale căror echipe s-au calificat la jocurile de baraj au obligaţia să depună la FRF, până la data de 18 iunie 2013, tabele nominale, cuprinzând maxim 18 jucători care vor participa la jocul de baraj, tabele care vor cuprinde următoarele date:
a) Numele şi prenumele jucătorilor, data şi locul naşterii;
b) Numărul carnetului de legitimare / licenței;
c) Tabelul va fi semnat şi ştampilat de reprezentantul legal al clubului;
d) Confirmarea făcută de Asociaţia Judeţeană de Fotbal competentă, din care să rezulte că jucătorii din tabel au drept de joc pentru echipa respectivă, au viză anuală pe 2013 şi viză medicală valabilă (conform art.9 din RSTJF – viză medicală aplicată la Cabinete de Medicină Sportivă).
În cazul în care, după transmiterea tabelului la FRF, vor apărea indisponibilitaţi, acestea şi înlocuirile necesare de jucători vor putea fi comunicate prin fax la FRF până la ora începerii jocului.
8. În jocurile de baraj sunt aplicate următoarele reguli:
a) pot fi efectuate maxim 4 înlocuiri de jucători;
b) nu este obligatorie folosirea jucătorilor juniori sau a jucătorilor sub 21 de ani;
c) identificarea jucătorilor (seniori/juniori) se face numai cu carnetul de legitimare sau cu licența;
d) ambele echipe sunt obligate să se prezinte la teren cu două seturi de echipament de culori diferite şi minim 3 mingi;
e) echipa organizatoare se va stabili prin tragere la sorţi efectuată la şedinţa tehnică.
9. Asociaţiile Judeţene de Fotbal desemnate să organizeze jocurile de baraj sunt obligate:
a) Să asigure toate condiţiile prevăzute de ROAF pentru organizarea unui joc oficial;
b) Să comunice FRF – Direcţia Competiţii, până la data de 12 iunie 2013, localitatea şi stadionul pe care se va desfăşura jocul de baraj;
c) Stadionul pe care va avea loc jocul de baraj trebuie să fie omologat cel puțin pentru nivelul Ligii a 3-a.
10. FRF estimează cheltuielile necesare pentru organizarea fiecărui joc de baraj la suma de 7.000 lei, sumă ce va fi suportată în mod egal de cluburile participante, defalcată astfel:
a) Cheltuieli cu arbitrii şi observatorii (baremuri de arbitraj / observare, masă) în valoare de circa 3.500 lei; baremurile sunt corespunzătoare Ligii a 3-a;
b) Cheltuieli de organizare a jocului: chirie stadion, asigurarea ordinei şi siguranţei, a asistenţei medicale, altele asemenea, în valoare de circa 3.500 lei.
11. Cluburile cu echipe participante la jocurile de baraj sunt obligate:
a) Să achite AJF organizatoare, până la data de 15 iunie 2013, suma de 3.500 lei, reprezentând contribuţia la plata cheltuielilor cu arbitrii, observatorii şi organizarea jocului. Nerespectarea acestei obligaţii conduce la neprogramarea echipei clubului în cauză la jocul de baraj şi la pierderea jocului prin forfait;
b) Să suporte cheltuielile de transport, cazare şi masă pentru propria echipă.
12. Asociaţiile Judeţene organizatoare ale jocurilor de baraj au următoarele obligaţii:
a) Să se încadreze în mod necondiţionat în suma de 7.000 lei, achitată de cele două cluburi;
b) În termen de 15 zile de la data organizării jocului, să întocmească decontul final al acţiunii, să-l transmită fiecărui club participant şi, după caz, să vireze în contul fiecărui club cota parte de 50% din beneficiul net rezultat din vânzarea de bilete şi/sau din eventualele economii rezultate.