O nouă identitate vizuală pentru Federația Română de Fotbal

19 Aprilie 2019, la ora 06:29 / Publicat în Comunicate AJF de Ramona Pop / 194 vizualizări

O nouă identitate vizuală pentru Federația Română de Fotbal

În Adunarea Generală a FRF, membrii afilliați au aprobat schimbarea identității vizuale a Federației Române de Fotbal. Misiunea brand-ului FRF este să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc.

FRF a dorit să pună sub aceeași siglă valorile esențiale ale fotbalului românesc: credibilitate și onoare, performanță și progres, patriotism și implicare socială, parteneriat și susținere, pasiune și spectacol.

”Fotbalul înseamnă ÎMPREUNĂ, iar Federația Română de Fotbal spune astăzi suntem <<MAI BUNI ÎMPREUNĂ>> pentru dezvoltarea fotbalului din România”, se arată în comunicatul FRF.


Mai multe informații despre subiect găsiți AICI
.

 

  • Whatsapp

AUTENTIFICARE

Intră în contul de arbitru Intră în contul de observator
TOP