Comisia Centrală a Arbitrilor organizează un concurs de promovare în Liga 3. Acesta este programat pentru luni, 9 octombrie, în cazul arbitrilor, respectiv pentru marți, 10 octombrie, în cazul asistenților. Concursul va avea loc în București, fiind disponibile 5 locuri pentru bărbați și 2 pentru femei (la arbitri), respectiv 10 locuri pentru bărbați (la asistenți).
Vor fi două probe, una fizică și alta teoretică.
Testarea fizică va consta în:
· Arbitri : 6 x 40 m si test Cooper
· Arbitri asistenti : 6 x 40 m si testul mini Cooper
· Baremurile de concurs sunt cele de la examenul precedent (2016) și vor fi reafișate în timp util
Examenul teoretic va fi format din 20 de întrebari tip grilă.
Conform capitolului TAXE (Anexa 2) din Statute şi Regulamente, fiecare arbitru/arbitru asistent candidat este obligat să achite o taxă de înscriere în contul CCA:
FRF-CCA: str. Sg Vasile Șerbănică, nr, 12, sector 2, Bucureşti
Cont FRF-CCA: RO74BTRL04301205F05444XX - Sucursala Unirii
Cod fiscal: RO9825583
şi să transmită prin email la CCA dovada plăţii ([email protected]) până în 28 septembrie 2017.
Bibliografie pentru testul teoretic:
· Legile Jocului 2017/2018
· Regulamentul de Organizare a Activității Fotbalistice (Statute şi Regulamente)
Arbitrii candidați la concursul de promovare trebuie să îndeplinească anumite condiții, stipulate în RODAAF-ul în vigoare (vezi site-ul FRF). Dosarele candidaţilor întocmite în conformitate cu prevederile RODAAF vor fi strânse de președintele CJA/CMA, care răspunde de respectiva asociaţie și vor fi depuse la sediul CCA sau vor fi trimise prin curier însoțite de un borderou până la data de 26 septembrie 2017 (data de sosire la sediul CCA).
Tabelul nominal cu candidații la concurs va fi de asemenea avizat de ofiţerul regional de dezvoltare şi semnat, ştampilat de preşedintele AJF/AMF/CJA/CMA și va fi depus la CCA împreună cu dosarele până la data 26 septembrie 2017.
Tabelul va cuprinde în mod obligatoriu următoarele:
· Număr curent;
· Numele şi prenumele fiecărui candidat;
· Prenumele tatălui şi al mamei;
· Locul şi data naşterii;
· Codul numeric personal;
· Data absolvirii bacalaureatului
· Clasificarea: arbitru sau arbitru asistent;
· Decizia de acordare a categoriei I de clasificare şi asociaţia judeţeană (municipiul Bucureşti) care a acordat-o.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.