Informari si comunicate AJF
12-12-2018
HOTARARI CDC DIN 11.12.2018

HOTARARI CDC DIN 11.12.2018

detalii...
05-12-2018
HOTARARI CDC DIN 04.12.2018

HOTARARI CDC DIN 04.12.2018

detalii...
28-11-2018
HOTARARI CDC DIN 27.11.2018

HOTARARI CDC DIN 27.11.2018

detalii...
21-11-2018
HOTARARI CDC DIN 20.11.2018

HOTARARI CDC DIN 20.11.2018

detalii...
14-11-2018
HOTARARI CDC DIN 13.11.2018

HOTARARI CDC DIN 13.11.2018

detalii...
07-11-2018
HOTARARI CDC DIN 06.11.2018

HOTARARI CDC DIN 06.11.2018

detalii...
31-10-2018
HOTARARI CDC DIN 30.10.2018

HOTARARI CDC DIN 30.10.2018

detalii...
24-10-2018
HOTARARI CDC DIN 23.10.2018

HOTARARI CDC DIN 23.10.2018

detalii...
23-10-2018
Moment de reculegere in memoria lui Ilie Balaci

Moment de reculegere in memoria lui Ilie Balaci

detalii...
17-10-2018
HOTARARI CDC DIN 16.10.2018

HOTARARI CDC DIN 16.10.2018

detalii...
REGULAMENTUL CAMPIONATELOR JUDETENE 2018-2019

  

AJF OLT

REGULAMENTUL

Campionatelor judetului Olt  2018 – 2019

 

            A – SCOP

     Cuprinderea unui numar cat mai mare de asociatii sportive si sportivi legitimati in campionatele judetului si ierarhizarea echipelor dupa rezultatele obtinute.

 

            B – ORGANIZARE

     Toate intrecerile editiei 2018/2019: Liga a 4 a, Liga a 5 a si campionatele judetene de juniori – revin AJF OLT prin comisia judeteana de competitii si comisiile locale de fotbal.

     La nivel de judet se organizeaza :

1.      Campionatul “Liga a 4-a”  – TUR – RETUR (TOAMNA – PRIMAVARA)

2.      Campionatul “Liga a 5-a” – 4 serii geografice numai seniori.

3.      Campionatul  juniorilor A1, B1,C, D, E si F .

4.      Cupa Romaniei – etapa judeteana

5.      Memorialele Ghe. Ola si Ghe. Ene

 

           In campionatul Ligii a 4-a pot fi inscrise echipe nou infintate sau din cele care nu au castigat seria judeteana , dar care poseda baza materiala si posibilitati financiare garantate.

 

            C – DATELE DESFASURARII

     Toate  jocurile Ligii a 4-a si Ligii a 5-a se vor desfasura DUMINICA  la orele 11:00 si 14:30 (2 R x 45’ ) conform datelor stabilite in program sau in alte zile la solicitarea echipelor.         

Echipa castigatoare  a Ligii a 4-a  va putea promova cf. ROAF in Liga a 3-a, prin baraj interjudetean, iar ultimele 4 echipe retrogradeaza, daca echipele castigatoare de serii din Campionatul Ligii a 5-a promoveaza avand baze sportive corespunzatoare.

 

            D – ASPECTE DIN REGULAMENT.

     Echipele organizatoare au obligatia sa asigure la joc urmatoarele:

     - 3 mingi de joc, fanioane arbitri, terenuri regulamentare;

     - asistenta medicala calificata, pe toata durata partidei – prezentarea obligatorie a legitimaţiei (act de calificare) sau delegaţiei, fără de care jocul nu va începe.

     - ordine si disciplina, inainte, in timpul si dupa terminarea jocului prin personal propriu (echipele organizatoare au obligatia de a intocmi la fiecare joc un tabel nominal cu minim 3 oameni de ordine care va fi inmanat observatorului inainte de inceperea jocului) si cu ajutorul organelor de politie si jandarmi cf. L4 si L10, cu interventii prompte in caz de nevoie si prin organele administratiei locale respectand OG 11 / 2006.

            La toate jocurile organizatorii au obligatia asigurarii conditiilor de desfasurare ale jocului si a sigurantei jucatorilor si oficialilor, inainte , in timpul si dupa terminarea jocului.    

            In incinta terenului, la vestiare si pe bancile de rezerva, accesul este permis numai persoanelor nominalizate de R.O.A.F. si R.O.D.A.A – cu ecusoane oficiale.

     In caz de neprezentare a arbitrilor se va proceda la alegerea de comun acord a unei brigazi din randul arbitrilor neutri prezenti la teren, orice alti arbitri sau persoane agreate de cei doi delegati. Daca unul din cei doi delegati refuza disputarea jocului va pierde prin forfait.

     Pe tot parcursul campionatului NEPREZENTAREA la joc in deplasare va fi sanctionata cu pierderea jocului prin forfait si NEPROGRAMARE la jocul urmator in organizare proprie daca nu vor fi prezentate acte justificative conform ROAF.          

     Numarul schimbarilor permis de regulament este de 4 (patru) la echipele de seniori si  5 (cinci) la echipele de juniori.    

     Conform regulamentelor la jocurile din Campionat sau Cupa pot fi introduse CONTESTATII numai pentru max. 3 jucatori ( sub rezerva anularii contestatiei in caz de nerespectare a nr. de

jucatori contestati) care vor fi achitate ca si cartonasele galbene sau rosii, in termen de 48 de ore de la disputarea jocului, iar pentru solutionare, delegatii si jucatorii implicati vor fi prezenti

din oficiu la prima sedinta a C.D.C., care se desfasoara in fiecare marti ora 17 la sediul A.J.F.

      In cazul contestatiilor pentru substituire, daca la joc se face filmare sau fotografie oficiala – arbitrul cu jucatorii contestati – la comisie va fi prezent numai delegatul echipei contestate cu CI-urile originale ale jucatorilor contestati pentru substituire.

      Neprezentarea delgatilor cu C.I. originale la Comisia de Disciplină constituie abatere disciplinară şi va fi sancţionată conform ROAF.

      Sustinerea contestatiilor sau apelurilor la C.D.C. va fi facuta numai de catre delegatul echipei in cauza.

     Delegatii si antrenorii vor primi sanctiuni in numar de jocuri in loc de luni competitionale. Reprezentarea asociatiilor sportive de catre oficiali in stare de suspendare se va sanctiona cu pierderea jocului prin forfait (3-0).

     In cazul contestatiilor pentru SUBSTITUIRE,  delegatii sunt obligati sa asigure prezenta la confrunt, la fotografie, la inscrierea datelor in raportul de arbitraj sau la prima sedinta a C.D.C.

     Pentru folosirea jucatorilor SUBSTITUITI si dovediti la C.D.C. urmare a unei contestatii regulamentare, echipa in cauza va fi sanctionata cu pierderea jocului cu 3-0 si penalitate de 1.000 RON pentru Liga 4 si 1000 RON pentru Liga 5. Pentru fiecare REPETARE la Liga 4 se adauga cate 500 lei iar la Liga 5 se adauga 300 lei.

     In caz de neachitare a penalitatilor in termenul prevazut, echipa nu va fi programata pana la achitare sau va fi exclusa.

     La fiecare joc organizatorii trebuie sa asigure terenuri vizibil marcate, tunse, cu steaguri si porti regulamentare si sa achite baremurile arbitrilor si oficialilor NUMAI PE DOCUMENTE CORECT COMPLETATE, FARA MODIFICARI SI STERSATURI.

 

            E. – PARTICIPANTI

     In campionatele judetene se pot inscrie As. Sp. cu Certificate de Identitate Sportiva, care platesc taxe sportive si au in proprietate sau chirie baze sportive regulamentare si echipament sportiv.

     Participarea se face numai pe baza de legitimatii tip FRF cu viza anuala si medicala la zi.

     In situatia in care la joc echipele poarta echipament asemanator, obligatia schimbarii echipamentului revine GAZDELOR.

     In caz de incidente, delegatii si jucatorii implicati sunt OBLIGATI  sa se prezinte NECONVOCATI  la prima sedinta a C.D.C.

     Statutul echipelor satelit este cel stabilit de ROAF al FRF.

     Annual, în funcţie de posibilităţile financiare, AJF poate premia echipele câştigătoare.

     A.J.F.  isi rezerva dreptul de a solutiona toate problemele neprevazute in prezentul regulament, respectand regulamentele FRF, ROAF si instructiunile privind competitiile interne.

     Plata taxelor anuale pentru 2019 poate fi facuta in trimestrul 4 al anului curent sau pana la 30 martie 2019.

            NOTA: Toate jocurile din etapa judeteana a Cupei Romaniei vor fi programate pe terenurile echipelor de categorie inferioara sau mai slab clasate in turul campionatului, iar FINALA va fi programata in organizarea AJF care va stabili terenul de joc, va asigura masuri de ordine - siguranta inainte, in timpul, dupa desfasurarea jocului si va achita indemnizatiile oficialilor.

 

 

COMISIA DE ORGANIZARE

 

Ma abonez la newsletter

Email:

Sarbatoriti luna aceasta
oferta portal echipe