Regulamentul de organizare al Turneului de sala Dinu Instal 2011

29 Noiembrie 2011, la ora 00:00 / Publicat în Comunicate AJF de Adrian Cirstea / 80 vizualizări

Regulamentul de organizare al Turneului de sala Dinu Instal 2011

AJF Timiş
CUPA DE IARNĂ – Dinu Instal 2011
Divizia D - Ediţia a XVII-a
 
REGULAMENTUL DE DESFĂŞURARE
 
v    reprize 2 x 20 minute, cu pauză de 5 minute
v    pe Raportul de arbitraj se înscriu 12 jucători care vor purta acelaşi număr pe tricou pe parcursul întregii competiţii
v    fiecare echipă va avea pe teren 5 + 1 jucători
v    schimbările sunt nelimitate şi se pot efectua pe tot parcursul jocului
v    schimbarea simultană a tuturor jucătorilor necesită oprirea jocului
v    schimbările se efectuează numai pe la centrul terenului
v    aut-ul se execută cu piciorul de pe partea băncilor de rezerve şi se joacă cu mantinela pe partea opusă (excepţie situaţia când mingea ajunge în tribună şi jocul se reia tot prin repunere cu piciorul)
v    în cazul în care mingea atinge tavanul sălii jocul se reia prin repunere de la margine de către echipa adversă jucătorului care a atins ultimul mingea
v    la aut de poartă, portarul poate repune mingea în joc atât cu piciorul, cât şi cu mâna
v    pentru un jucător eliminat echipa în cauză evoluează în inferioritate numerică timp de 2 minute după care jucătorul eliminat este înlocuit cu un alt jucător de pe bancă
v    jucătorul eliminat va fi suspendat în funcţie de gravitatea faptei
v    echipa considerată gazdă va asigura mingea de joc şi va schimba, după caz, echipamentul
v    sunt interzise atacurile prin alunecare!
v    legitimaţiile jucătorilor vor avea viza medicală la zi
v    asistenţa medicală este asigurată de organizatori
v    criteriile de alcătuire a clasementelor grupelor sunt, în ordine, următoarele:
·                    numărul de puncte (3 puncte victoria, 1 punct egal, 0 puncte înfrângerea)
·                    victoria din meciul direct
·                    golaveraj
·                    număr de goluri marcate
·                    număr de goluri primite
·                    număr de victorii
·                    tragere la sorţi
v    se califică în sferturile de finală învingătoarele grupelor, plus alte trei echipe de pe locul doi cu cea mai bună linie de clasament; după faza grupelor se vor trage la sorţi partidele din semifinale. Echipele vor fi repartizate în două urne, o urnă cu cele trei formaţii de pe locul doi plus cea mai slab clasată de pe locul întâi, respectiv patru câştigătoare de grupe cu cele mai bune rezultate în cea de-a doua urnă
v    semifinalele se desfăşoară în sistem eliminatoriu după următorul program:
Învingătoarea sfert 1 - Învingătoarea sfert 3
Învingătoarea sfert 2 - Învingătoarea sfert 4
v    învingătoarele din semifinale vor juca finala mare, iar învinsele finala mică
v    în caz de egalitate după cele 2 reprize x 20 minute, semifinalele şi finalele se prelungesc cu câte 2 reprize x 5 minute; dacă egalitatea se menţine se trece la executarea a câte 5 x 7 metri, cu jucătorii rămaşi în teren la fluierul final pentru fiecare echipă; dacă nici după aceste serii nu se poate stabili învingătoarea, executarea loviturilor de la 7 metri continuă până când una dintre formaţii ratează, iar cealaltă înscrie, în sistem eliminatoriu
v    în cazul în care Comisia de organizare şi disciplină constată că i se facilitează unui jucător accederea la titlul de golgeter al competiţiei, aceasta poate anula golurile respectivului jucător
v    în caz de incidente grave produse de jucători, antrenori sau conducători, Comisia de organizare şi disciplină poate decide măsuri de excludere din competiţie, precum şi măsuri aplicabile vinovaţilor inclusiv pentru returul campionatului 2011 - 2012
v    jucătorii, antrenorii şi conducătorii aflaţi în stare de suspendare la terminarea turului campionatului în conformitate cu prevederile ROAF, nu au drept de joc, respectiv drept de a lua loc pe banca de rezerve
v    Comisia de organizare şi disciplină desemnează prin vot cel mai bun portar al turneului
v    TOATE SEMIFINALISTELE VOR PRIMI O MINGE
 
Organizatori:  Dănuţ LAŢA, Florian MIEREA, Zaharie CIEV, Martin BAUER, Ioan MUREŞAN.
 
Comisia de organizare şi disciplină:
-         Preşedinte: Gabriel STOICOVICI
-         Secretar: Livian HOTICO
-         Membri: Constantin GUŢĂ, Alexandru ONACA, Constantin CANDET.
 
Comisia de Apel:
-         Preşedinte: Eugen IERCU
-         Membri: Adrian TAL, Petrică PETCU.
 
Protocol:Dănuţ LAŢA, Pavel VELCOTĂ, Valer FILIPEAC, Aurel SCOROBETE.
 
Pază şi Ordine: Nicolae HOSSU
 

  • Whatsapp

AUTENTIFICARE

Intră în contul de arbitru Intră în contul de observator
TOP