Proceduri de lucru ale A.J.F. în situația de criză generată de COVID-19

12 Martie 2020, la ora 13:45 / Publicat în Comunicate AJF de Catalin Busi / 175 vizualizări

Proceduri de lucru ale A.J.F. în situația de criză generată de COVID-19

 Având în vedere deciziile luate pentru a preîntâmpina infectarea cu virusul COVID-19, Asociația Județeană de Fotbal Vâlcea anunță schimbări în modul de lucru.

Pentru a evita deplasarea membrilor afiliați, a observatorilor de joc și a arbitrilor la sediul AJF, rapoartele de joc, documentele pentru departamentul Competiții (carnete/fișe, acorduri de transfer, contracte), dar și documentele pentru Departamentul Juridic (inclusiv comisiile jurisdicționale) se vor putea transmite prin email la adresa: [email protected].  De asemenea, doar în cazul în care este necesar ca anumite documente să fie depuse în original la sediul  A.J.F., acestea vor putea fi lăsate în cutia de corespondenta aflata la sediul A.J.F. (langa bariera de acces spre terenul sintetic din cadrul complexului sportiv 1 Mai).

În urma deciziei Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență de a închide instituțiile de învățământ preuniversitar între 11 și 22 martie, pe lângă suspendarea tuturor competițiilor de copii și juniori,  a luat și o serie de măsuri pentru a veni în sprijinul angajaților.

Angajații care sunt nevoiți să vină la birou vor fi organizați astfel încât să se minimizeze riscul infectării cu virusul COVID-19. Pe lângă măsurile interne de igienizare, toți salariații AJF si membrii afiliati sunt rugați să respecte recomandările Ministerului Sănătății.

 

  • Whatsapp

AUTENTIFICARE

Intră în contul de arbitru Intră în contul de observator
TOP