Adunare Generală ordinară și de alegeri

15 Iulie 2013, la ora 00:00 / Publicat în Comunicate AJF de Cristian Damian / 169 vizualizări

Adunare Generală ordinară și de alegeri

Vă aducem la cunoştinţă faptul ca, în conformitate cu dispozitiile art. 28 din Statutul Asociației Județene de Fotbal Prahova, Biroul Executiv a hotărât, în şedinţa sa din data de 12.07.2013, convocarea Adunării Generale de alegeri a Asociației Județene de Fotbal Prahova, după cum urmează:

1.Data desfăşurării: 16 AUGUST 2013

2.Ora: 15.00;

3.Locația: Complexul President, Bucov, judetul Prahova.

In conformitate cu dispozitiile art. 34 alin. (3) din Statut, pentru alegerea Presedintelui Asociatiei, membrii afiliați au posibilitatea de a depune la secretariatul Asociatiei Judetene de Fotbal Prahova, situat in Municipiul Ploiesti, str. Pielari nr. 5, judetul Prahova, propuneri nominale, însoțite de acordul scris al candidatului, cu cel puțin 15 zile înainte de data la care este convocată Adunarea Generală ordinară de alegeri.

In conformitate cu dispozitiile art. 34 alin. (5) din Statut, propunerile pentru funcția de Președinte al Asociatiei Judetene de Fotbal Prahova trebuie să îndeplinească, în mod cumulativ, următoarele condiții:

  1. să fie licentiati ai unor institutii de invatamant superior;

  2. sa nu depaseasca varsta de 65 de ani;

  3. sa prezinte un program scris de management sportiv;

  4. să cunoască Statutul FIFA/UEFA, Statutul Federatiei Romane de Fotbal, respectiv al Asociatiei Judetene de Fotbal Prahova, precum si Regulamentele de aplicare ale acestora;

  5. sa faca dovada exercitarii unui mandat neintrerupt (patru ani) in domeniul conducerii si organizarii activitatii fotbalistice, in cadrul unei structuri sportive (FRF, LPF, AJF);

  6. sa aibă cetățenia română si exercitiul drepturilor civile.

 

Ordinea de zi:

 

  1. Alocuțiunea Președintelui;

  2. Apelul nominal al delegaților membrilor afiliați;

  3. Aprobarea ordinii de zi;

  4. Desemnarea a 3-5 persoane pentru întocmirea procesului verbal sau verificarea acestuia în cazul în care a fost făcut prin stenogramă;

  5. Desemnarea persoanelor care verifica scrutinul - Comisia de validare a voturilor;

  6. Raportul Biroului Executiv privind activitatea pe perioada de la ultima Adunare Generală;

  7. Prezentarea bilanțului contabil pe anul precedent și aprobarea prin vot a acestuia;

  8. Prezentarea si aprobarea prin vot a Raportului Comisiei de cenzori;

  9. Prezentarea și aprobarea planului anual de activitate și a bugetului anual de venituri și cheltuieli;

  10. Alegerea Președintelui, respectiv a Vicepreședintelui Asociatiei Judetene de Fotbal;

  11. Confirmarea validității alegerilor.

  • Whatsapp

AUTENTIFICARE

Intră în contul de arbitru Intră în contul de observator
TOP