Pe data de 20.02.2017 ora 17 la sediul AJF Harghita din Miercurea Ciuc se va va desfasura Adunarea Generala Ordinara AJF Harghita cu urmatoarea ordine de zi:
a) constatarea întrunirii cvorumului;
b) aprobarea ordinii de zi;
c) alocuţiunea preşedintelui AJF Harghita;
d) desemnarea scrutatorilor şi a Comisiei de validare a voturilor, a comisiei electorale şi a comisiei de soluţionare a contestaţiilor – atunci când este cazul;
e) desemnarea a 3 persoane pentru întocmirea procesului-verbal oficial al Adunării Generale;
f) prezentarea raportului Comitetului Executiv şi a raportului administraţiei AJF Harghita;
g) prezentarea bilanţului contabil pe anul precedent, aprobarea prin vot a acestuia şi descărcarea de gestiune a Comitetului Executiv;
h) prezentarea sintezei raportului Comisiei de Cenzori şi aprobarea acestuia prin vot;
i) prezentarea şi aprobarea planului anual de activitate şi a bugetului anual de venituri şi cheltuieli;
j) afilierea, dezafilierea, suspendarea, retragerea şi/sau excluderea membrilor AJF Harghita, după caz;
k) alegerea reprezentantilor Ligii 4 si a echipelor exclusive de futsal in comitetul executiv;
l) punerea în discuţie a propunerilor transmise de către membrii AJF Harghita şi ai Comitetului Executiv;
Conform Statutului AJF Harghita, membrii AJF Harghita pot face propuneri pentru ordinea de zi a Adunării Generale ordinare. Propunerile se transmit în scris secretarului general al AJF Harghita, cu 15 zile înainte de data stabilită pentru desfăşurarea Adunării Generale, iar acestea vor conţine şi o scurtă motivare pentru care se solicită includerea în ordinea de zi. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare poate fi completată şi/sau modificată numai cu votul majorităţii simple a membrilor afiliaţi prezenţi.
Dacă nu se întruneşte cvorumul în termen de cel mult două ore de la deschiderea lucrărilor, Adunarea Generală a AJF Harghita se va desfăşura în ziua următoare, în acelaşi loc şi la aceeaşi oră.