HOTARARI COMITETUL EXECUTIV - 03.03.2023

04 Martie 2023, la ora 18:21 / Publicat în Comunicate AJF de Vasile Daniel Blagoe / 743 vizualizări

HOTARARI COMITETUL EXECUTIV - 03.03.2023

 

PROCES VERBAL

din data de 03.03.2023

La şedinţa din data de 03.03.2023 a Comitetului Executiv al Asociaţiei Județene de Fotbal Ilfov, Calea Griviței nr. 355-357, Clădirea Griro, Sector 1, București, înregistrată în Registrul Special al Asociațiilor și Fundațiilor sub nr. 2011/A/2002, CIF 10077702, din totalul de 5  membri ai acestuia, au fost prezenți un număr de 4 membri, din care 4 membri au fost prezenţi personal, respectiv au participat: BUHAC Constantin, LOLICERU Vlad, COZA Ionuț si CHIRIAC Iordan.

Prezenţa la şedinţă a fost de 80% din totalul membrilor Comitetului Executiv, acesta fiind întrunit statutar (conform prevederilor legale în vigoare).

Membrii Comitetului Executiv prezenți în ședință l-au desemnat ca Președinte al ședinței pe dl. BUHAC Constantin.

Președintele ședinței, dl BUHAC Constantin, l-a desemnat secretar de ședință pe dl. Blagoe Daniel, secretar general al Asociaţiei Județene de Fotbal Ilfov care urmează să întocmească prezentul proces verbal al ședinței.

 

Ordinea de zi a şedinţei:

1. Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a AJF Ilfov in urma ramanerii definitive a hotararilor Comisiei de Solutionare a Contestatiilor numita si votata de catre Adunarea Generala a AJF Ilfov din data de 20.05.2021, intrunita in data de 28.05.2021 si a carei componenta este consemnata in Procesul Verbal de sedinta, inregistrat sub nr.25 /21.05.2021 !

2. Aprobarea ordinii de zi a Adunarii Generale Extraordinare a AJF Ilfov !

3. Aprobarea bugetului pentru infiintarea si functionarea selectionatelor judetene, pentru fiecare categorie de varsta, urmand ca finantarea tuturor actiunilor respectivelor selectionate sa fie finantata din fonduri proprii ale AJF Ilfov, provenite exlusiv din finantare externa !

4. Aprobarea Ghidului Observatorilor la jocurile oficiale din cadrul competitiilor organizate de AJF Ilfov, a regulamentului privind activitatea Observatorilor la jocurile oficiale din cadrul competitiilor organizate de AJF Ilfov, aprobarea noului Raport de Observare,  asa cum au fost elaborate de Comisia Judeteana a Arbitrilor Ilfov impreuna cu AJF Ilfov si aprobare Listei Observatorilor  pentru returul campionatului 2022-2023.

5. Aprobarea inscrierii si participarii fara puncte, in returul Campionatului 2022-2023 a ligii a 5-a, a echipei ACSS Vointa Buftea.

6. Aprobarea inceperii cursurilor scolii de antrenori, licenta C UEFA si a taxelor aferente.

7. Aprobarea inceperii cursurilor pentru reinoirea licentelor C UEFA !

 

În urma dezbaterilor purtate în timpul şedinţei, membrii Comitetului Executiv au luat următoarele hotărâri:

 

1. Se aporba organizarea Adunării Generale Extraordinare în data de 20.03.2022 ora 17:00, LA CASA DE CULTURA MAGURELE, ADRESA STRADA CALUGARENI NR. 6-8 (IN SPATELE PRIMARIEI ) LOCALITATEA MAGURELE, JUDETUL ILFOV.

 

2. Se aporba organizarea ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare

1.Constatarea intrunirii cvorumului.

2. Aprobarea ordinii de zi.

3. Alocutiunea Presedintelui  AJF Ilfov.

4. Desemnarea a 3 persoane pentru intocmirea procesului-verbal oficial al Adunarii Generale sau verificarea acestuia in cazul in care va fi facut prin stenograma, aprobarea filmarii sedintei.

5. Desemnarea scrutatorilor si a membrilor Comisiei de Validare a Voturilor, a Comisiei Electorale si a Comisiei de  Solutionare a Contestatiilor.

6. Dezafilierea membrilor AJF Ilfov.

7. Afilierea noilor membrii ai AJF Ilfov.

8. Prezentarea raportului Comisiei de Cenzori pentru anul 2022.

9. Descarcarea de gestiune pentru anul financiar 2022 si aprobarea bilantului contabil pentru a fi depus la ANAF.

10. Refacerea procesului electoral de alegeri pentru realizarea valabilă a procedurilor de alegere a vicepreședinților AJF Ilfov, cat și a celui de al doilea membru din randul Reprezentanților Cluburilor cu activitate exclusivă de copii și juniori.

11. Aprobarea imputernicirii Presedintelui AJF Ilfov Constantin Buhac, pentru demararea procedurilor de identificare spre inchiriere sau cumparare, a unui spatiu ce va servi drept nou sediu al AJF!

 

Conform art.29.3 "Ordinea de zi a unei Adunari Generale Extraordinare va include numai temele (problemele) care au determinat convocarea ei .Nici o alta problema , in afara celor incluse pe ordinea de zi, nu se poate aborda in cadrul unei astfel de adunari " .

 

3. Se aporba bugetul pentru infiintarea si functionarea selectionatelor judetene, pentru fiecare categorie de varsta (incepand de la categoria U9 pana la Seniori liga a 4-a),  urmand ca finantarea tuturor actiunilor respectivelor selectionate sa fie finantata din fonduri proprii ale AJF Ilfov, provenite exlusiv din finantare externa ! Procedura de selectie a membrilor respectivelor selectionatelor se va realiza astfel: la finalul fiecarui joc oficial, antrenorii echipelor vor nota in raportul special, ce le va fi inmanat de catre arbitrul partidei, doi dintre jucatorii echipei adverse, in vederea selectionarii acestora!

 

4. Se aproba ghidul observatorilor oficiali, a regulamentului privind activitatea observatorilor, noul Raport de Observare si lista de observatori,  pentru jocurile din cadrul competitiilor organizate de AJF Ilfov , asa cum au fost elaborate de Comisia Judeteana a Arbitrilor Ilfov impreuna cu AJF Ilfov,  pentru returul campionatului 2022-2023!

 

5. Se aproba inscrierea si participarea fara puncte, in returul editiei de campionat 2022-2023 a ligii a 5-a, a echipei ACSS Vointa Buftea.

 

6. Se aproba inceperea cursurilor scolii de antrenorii licenta C UEFA, in data de 27.03.2023 pentru un numar de 25 de cursanti. Perioada de inscriere incepe in data de 06.03.2023 si se termina in data de 24.03.2023. Taxa de inscriere la examen este in valoare de 100 lei (nerambursabila), Taxa de scolarizare este in valoare de 1000 lei si se va achita dupa promovarea examenului de admitere.

 

Dosarul fiecarui candidat trebuie sa contina:

  • cerere inscriere;
  • copie de pe actul de identitate sau pasaport;
  • copie legalizata de pe diploma de bacalaureat;
  • cazier juridic in original;
  • dovada medicala care atesta starea de sanatate clinica si faptul ca este apt pentru efort fizic;
  • aviz medical care sa ateste ca este apt din punct de vedere psihologic;
  • doua fotografii tip 3/4 pe suport de hartie foto si electronic – jpg si png;
  • dovada achitarii taxei de 100 lei.

 

7. Se aproba inceperea cursurilor pentru reinoirea licentei C UEFA incepand cu data de 27.03.2023. Taxa de reinoire a licentei C UEFA este de  400 lei !

Documente necesare :

-        dovada licentei C UEFA

-        2 fotografii  tip 3/4 pe suport de hartie foto si electronic – jpg si png;

  • Whatsapp

AUTENTIFICARE

Intră în contul de arbitru Intră în contul de observator
TOP